SNW SporeNetwork
English
Nederlands
  • Frontpage
  • |
  • News
  • |
  • Forums
  • |
  • Sporepedia
  • |
  • Information
  • |
  • Articles
  • |
  • Screenshots
  • |
  • Videos
  • |
  • Goodies
  • |
  • Links
  • |
  • Help
  • |
  • About Us
  • |
  • Contact
  • |
  • RSS
  • Board index ‹ [NL] Algemeen ‹ Site gerelateerd spul - Mededelingen & Updates
  • Change font size
  • Print view
  • FAQ
  • Register
  • Login

Ruimteavonturen Fan Event

We zullen in dit forum zo nu en dan belangrijke mededelingen en updates over SporeNetwork, SporeNetwerk en Sporepedia posten om je op de hoogte te houden!!
Forum rules
Post a reply
3 posts • Page 1 of 1

Ruimteavonturen Fan Event

Postby Rosana on Tue Jun 09, 2009 9:56 am

Ik kreeg gisteren een uitnodiging voor een Spore Ruimteavonturen event. Ik ga waarschijnlijk wel, maar dat hangt af of ik iemand heb om op Seth te letten terwijl ik weg ben. Ook ga ik samen met ChEeTaH, aangezien we allebei Spore sites hebben. Hij heeft een tentamen op een van de mogelijke datums dus ik weet niet zeker of we het redden. Het hangt echt af van de datum en een oppas.

Maar ik vroeg me af of je vragen hebt die ik kan proberen te beantwoorden. Ik weet niet zeker of er ook producers zullen zijn. Ik denk het niet. Maar we zullen zover ik weet wel de kans hebben om het spel te spelen.
Image
My Spore name is Rosana :D
Rosana
Founder & Webmiss
Founder & Webmiss

• Website
  • YIM

Re: Ruimteavonturen Fan Event

Postby Paul on Wed Jun 10, 2009 9:49 pm

Vragen, nou nee ... Ik ben gewoon nieuwsgierig. Heb de nodige filmpjes al gezien, hier en daar wat teksten opgepikt. Het duurt alleen langer dan ik verwacht had.
Hoop dat je kunt gaan, zo met Seth en ChEeTaH, oppas, tentamens enzovoorts ...
En ik lees het vanzelf in zo'n topverslag van je......... :)
Image
Facebook Home (Dutch and English) -- Paul's SNWeblog (Dutch) upda
Paul
Spore Spam Lord
Spore Spam Lord

• Website
  • YIM

Re: Ruimteavonturen Fan Event

Postby Rosana on Thu Jun 11, 2009 9:49 am

Bedankt voor je reactie Paul.

Ik ga wel. Hoewel het officiële event plaats zal vinden op de 16e. Er zal een video conferentie enzovoorts plaatsvinden. Alleen erg jammer dat ik op die dag dus helemaal niet kan. ChEeTaH heeft op de 17e tentamens en moet dus studeren op de 16e aangezien hij continu aan het werk is om onze familie te kunnen onderhouden. Gelukkig heeft EA voor de mensen die op de 16e niet kunnen geregeld dat ze de 18e kunnen komen.

Het goede nieuws is dus dat ik dan m'n vrienden weer zal zien en misschien gaan we naderhand ook naar de Starbucks. Het slechte nieuws is dat ik niet met de producers zal kunnen praten (ik vind dat altijd erg prettig) en dat er maar 2 PC's zullen zijn voor (minstens?) 3 fansites en 4 mensen. Dus we weten nog niet of we wel 2 artikelen schrijven. Ik weet niet hoe lang we kunnen spelen. Maar met De Sims 3 moesten ChEeTaH en ik ook een PC delen en dat is helemaal niet fijn als je allebei artikelen moet schrijven. Aangezien ChEeTaH toch al weinig tijd heeft tegenwoordig helpt hij misschien wel gewoon mee met mijn artikel. Maar we weten het nog niet zeker. SNW zal sowieso een artikel online zetten.

Ik weet niet of we foto's of videos mogen maken. Dat gaan we wel navragen natuurlijk.
Image
My Spore name is Rosana :D
Rosana
Founder & Webmiss
Founder & Webmiss

• Website
  • YIM

Post a reply
3 posts • Page 1 of 1

Return to Site gerelateerd spul - Mededelingen & Updates